نشست هم اندیشی "مجمع راهبردی اندیشه مهدویت در حوزه اربعین" برگزار شد
نشست هم انديشي "مجمع راهبردي انديشه مهدويت در حوزه اربعين" برگزار شد
با مشارکت خبرگزاری شبستان؛

نشست هم اندیشی "مجمع راهبردی اندیشه مهدویت در حوزه اربعین" برگزار شد

نشست هم انديشي مجمع راهبردي انديشه مهدويت در حوزه اربعين، با مشارکت خبرگزاري شبستان و موکب هاي مهدويت کشور در محل ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور برگزار شد.
شناسه خبر : 48290 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۵۵

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور، نشست هم اندیشی مجمع راهبردی اندیشه مهدویت در حوزه اربعین با مشارکت خبرگزاری شبستان و موکب های مهدویت کشور، امروز (یکشنبه، 21 خرداد) در ساختمان شهید بهشتی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار شد.

 

این نشست با هدف هم افزایی میان فعالان و گروه های مردمی فعال در حوزه مهدویت، و همراهی حداکثری رسانه ها در پوشش گسترده فعالیت های مهدوی در جریان پیاده روی عظیم اربعین حسینی برگزار شد.

 

بنا بر این گزارش، نمایندگان حوزه ها و بخش های مختلف در حوزه مهدویت در این نشست به بیان توضیحاتی درباره فعالیت های انجام گرفته، و بیان پیشنهادهایی برای توسعه فعالیت های فرهنگی، هنری و رسانه ای در حوزه مهدویت در جریان راهپیمایی عظیم اربعین پرداختند. در این نشست بر استفاده حداکثری از ظرفیت نهادهای مردمی در ترویج و تبیین فرهنگ مهدویت، تاکید شد.

 

گفتنی است، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز همه ساله با محوریت کانون ها، فعالیت گسترده ای در حوزه اربعین دارد که در این میان، بسیاری از کانون ها به صورت مشخص در ترویج فرهنگ مهدویت و آموزه های مهدوی در میان شرکت کنندگان در پیاده روی اربعین در کشور عراق و مراسم جاماندگان اربعین حسینی در نقاط مختلف کشورمان، فعالیت می کنند.

 

یادآور می شود، خبرگزاری شبستان به عنوان رسانه فعال و برتر در حوزه دین، فرهنگ و اندیشه، نیز همه ساله در پوشش گسترده اخبار  پیاده روی عظیم اربعین، فعالیت دارد و ویژه برنامه های مساجد، کانون های فرهنگی هنری مساجد، پایگاه های مقاومت بسیج و هیئت های مذهبی، و سایر نهادهای مردمی را در این اجتماع بزرگ پوشش می دهد.